Во последниве години познавањето на машинското учење (ML) како квалификација за добивање работно место се повеќе добива на важност на ИТ пазарот. Компаниите бараат вработените да имаат познавање од основните принципи на работа со големи податоци и примена на методите за машинско учење, бидејќи многу области се под влијание на моќта на вештачката интелигенција (AI). За да се реши ова, проектот Valence предлага дизајн и имплементација на наставна програма фокусирана на науката за податоци и машинско учење во средните училишта за стручно образование и обука. Како претходник на ова, дизајниравме анкета за проценка на свеста/искуството во овие области кај учениците во средните училишта за стручно образование и обука. Анкетата беше дистрибуирана низ трите партнерски институции за стручно образование и обука. Анализата покажува дека иако повеќето ученици се свесни за овие две области, само мал дел од нив имаат практично искуство во нив или следеле онлајн туторијал. Ова ја потврдува потребата за дизајнирање и распоредување на достапна програма за машинско учење и наука за податоци.
Овој истражувачки труд „Машинско учење и наука за податоци свесност и искуство кај средношколците за стручно образование и обука“ во рамките на ERASMUS+ проектот „Advancing Machine Learning in Vocational Education – VALENCE“ беше презентиран на 15-тата меѓународна конференција ETAI 2021 (23-24 септември 2021 година).
Партнери во овој проект од програмата ERASMUS + се:
Факултетот за електротехника и информациски технологии од Скопје, како носител на проектот, Средното општинско стручно училиште ИЛИНДЕН од Општина Илинден, Научниот институт Јожеф Стефан од Словенија, Школскиот центар КРАЊ од Словенија и Електротехниката школа Михајло Пупин од Нови Сад, Србија.
Comments are closed.